Lemezbemutató- Élménybeszámoló
2017. december 13. írta: Angéla Németh

Lemezbemutató- Élménybeszámoló

MDC- Edge of the night lemezbemutató

" Amikor megérkeztünk a Dürer kertbe már elég sokan várakoztak a bejáratnál. A srácok csak járkáltak ki és be a backstage- ből. Egyszer mikor kinyílt az ajtó Miki meglátott és mosolyogva elkezdett nekem integetni. Nagyon aranyos volt. Végül nagy nehezen beengedtek minket. A koncert teremben lehetett vásárolni MDC-s cuccokat. És persze a CD-t is amit én is megvettem. A koncertet az előzenekar Bihal Roliék kezdték. Nem ismertem őket de nagyon jók voltak. Együtt buliztam egész koncert alatt a Középsulis Bendével és Barbival. Egyszer mikor kimentem innivalóért a tömegből rám köszönt Boti. Nagyot néztem de örültem neki. Mikor végre elkezdődött a koncert úgy éreztem egy álmom vált valóra. Hihetetlenül jó volt. Az a hangulat ami ott volt az leírhatatlan. Itt is megismerkedtem egy két emberrel. Az utolsó dalnál sikerült teljesen előre bejutnom és Miki egyszer csak elkezdett nézni és megfogta a kezemet. Na az mindent vitt. Mikor vége lett a koncinak lehetett velük képet készíteni és dedikáltak is. Egy csoport nevében kaptak tőlem egy plakátot. Ami rajta volt az titok. :) Sikerült mindhármójukkal beszélnem és megölelni őket. Életem legjobb koncertje volt. Köszönöm srácok! "
Gömze Mercédesz
lm.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mdcoffical.blog.hu/api/trackback/id/tr98720048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása