Cooler szemmel:"A szöveg sok emléket hozfel"
2018. július 28. írta: dreamsmile

Cooler szemmel:"A szöveg sok emléket hozfel"

Úgy gondoltam, hogy ide csak kirakok pár véleményt. Hiszen ez a dal nem teljesen új ugyanis nagyrészt csak a szöveg változott. De angolul vagy magyarul jobb? 

Jó szám! Szerintem magyarul jobban átjön.

 

Király kis dalocska. De mivel amiket hallgatok zenék többsége angolul van így ennél is az angol verzió jobban elnyerte a tetszésemet. 

 

A szövege kivált belőlem egy érzést és sok emléket hoz fel. Szóval közel áll hozzám ez a dal. Imádom. Mindkettő iszonyat jó, de nekem magyarul jobban tetszik. 

 

A Mindenség című daluk nagyon tetszik, első hallásra is beleszerettem. Nagyon tetszik, hogy a dallam ugyanaz és csak a szöveg más.

 

A Mindenség nagyon tetszik, az angol verziót is szeretem. Ha választanom kellene, hogy melyik jobb, talán a U are-t mondanám, de lehet csak azért, mert ezt ismertem hamarabb

37022991_1090708424415796_3700476202268491776_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mdcoffical.blog.hu/api/trackback/id/tr5714147203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása