Az első MDC koncertem- Élménybeszámoló
2017. december 06. írta: Angéla Németh

Az első MDC koncertem- Élménybeszámoló

Egy élménybeszámoló egy rajongó első koncertjéről :)

" 2014. Szerencs. Az első MDC koncertem.
Na mindenki gondolhatja hogy izgultam?! :D hangulatjel Majd kiugrottam a bőrömből, Mikor a srácok begurultak az autóval a helyszínre én azt hittem ott esek össze. :D hangulatjel Kiszálltak az autóból és egy jó ideig ott álltak. De hát én persze, hogy nem mertem oda menni. :D hangulatjel Aztán bementek. Közben találkoztam IdiotSideos Barneeval is. Majd Dani és Boti is kijött. Oda mentünk aláírást és képet kérni. Mikit megláttuk aki mosolyogva integetett nekünk. Nem sokkal később elkezdődött a koncert. Ez egy akusztikus koncert volt. De hihetetlenül jó. Szereztem 3 barátnőt is akikkel mai napig tartom a kapcsolatot. Mivel a srácoknak nem volt még akkor sok saját számuk így nagyrészt feldolgozásokat adtak elő. Viszont itt hangzott el először a Szabadulj el című daluk. Ami nagyon nagy megtiszteltetés volt. A koncerten azt is megtudhattuk, hogy Miki fiatalabb korában Bekecsre járt barackot szedni. :D hangulatjel Mikor vége lett a koncertnek a srácok kijöttek dedikálni és lehetett velük képet csinálni is. Én adtam nekik egy rajzot ami nem tudom hogy meg van e még nekik de Mikinek adtam oda. :D hangulatjel A srácok hihetetlenül aranyosak és közvetlenek voltak. Egy szóval imádtam! :) <3 "
Gömze Mercédesz
sss.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mdcoffical.blog.hu/api/trackback/id/tr278717392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása